info 25 mars

Attention Göteborg har gjort undan årsmötet och allt som krävs i samband med detta. Nu ligger ett helt verksamhetsår framför oss med spännande och intressanta utmaningar.

VI har flera aktiviteter som tyvärr har fått ligga i dvala alltför länge och detta beror såklart på den långa pandemiperioden som fortfarande pågår.

Vi har under tiden erbjudit digitala träffar och kommer så göra så länge det finns möjligt och så länge restriktionerna kring att samlas fysiskt kräver detta.

Onsdagar är det DIGITAL Träff och vi är ett gäng som brukar koppla upp oss och samtala om det som faller in.  Det finns utrymme för flera så verkar detta intressant så skickar du ett mail till kansliet@attention-goteborg och anmäler dig. En länk till Zoom mötet skickas då till din e-postadress samma dag som träffen.

Så småningom vill vi väl förstås se en utveckling som tillåter fysiska möten igen. Vi har som sagt flera aktiviteter som riktar sig till medlemmar som vi gärna vill komma i gång med igen.

I övrigt har vi numera bott in oss i vår nya Kanslilokal och allt ser ut att fungera optimalt. De tär stora och luftiga, ljusa och trevliga lokaler som gynnar den verksamhet vi bedriver och vill utveckla.

Vill du besöka oss i de nya lokalerna är det bara att kontakta oss så bokar vi in en tid för detta.

Du kan alltid nå ordförande, Egil Aasgaard på telefon, 031-131900 eller e-post; kansliet@attention-goteborg.se

 

/ Egil Aasgaard, ordförande Attention Göteborg